روش های موثر SEO برای ایجاد ترافیک ارگانیک
نوشته شده توسط : ali

 

1) تجربه کاربر را در کل سایت خود بهبود ببخشید

بیایید با توضیح مختصری درباره هدف Google به عنوان یک موتور جستجو ، کارها را شروع کنیم.

دقیقاً مانند هر موتور جستجو ، هدف آنها یافتن بهترین نتایج ممکن برای جستجوی هر کاربر است. در صورت عدم موفقیت در این قسمت ، کاربران کمتر از موتور جستجو دوباره استفاده می کنند. همانطور که گفته شد ، Google این کار را بسیار خوب انجام می دهد ، به همین دلیل آنها بزرگترین موتور جستجو در جهان هستند - تا حد زیادی! بنابراین بهترین شرکت سئو سایت شکرتی است که موارد بعدی را انجام دهد.

 

StatCounter-search_engine-ww-ماهانه

هنگامی که سایت خود را برای سئو بهینه می کنید ، باید به آن تمایل دائمی برای نشان دادن بهترین نتیجه فکر کنید. چرا؟ پاسخ ساده است: رتبه بندی سایت های کم کیفیت کمتر است. و Google در تعیین کیفیت سایت بهتر می شود.

 

اگر وب سایت شما غیرقابل اعتماد ، قدیمی ، آماتوری یا بارگیری کند به نظر می رسد ، کاربران بالقوه احتمالاً دوباره به SERP باز می گردند و بر روی نتیجه دیگری کلیک می کنند. شما یک کاربر و یک تبدیل بالقوه را از دست داده اید و نرخ جستجوی صفحات تحت تأثیر شما افزایش می یابد.

 

اگرچه گوگل رسماً آن را اعلام نکرده است ، اما شواهدی وجود دارد که نشان می دهد غول موتور جستجو به سایت هایی که دارای نرخ گزاف گویی پایین هستند با رتبه بندی بهتر پاداش می دهد:

 

جستجوگر نرخ گزاف گویی

استدلال Google این است که اگر کاربری زمان بیشتری را در سایتی بگذراند ، احتمالاً به این دلیل است که آن را مفید می دانند. و از آنجا که گوگل فقط می خواهد بهترین نتایج ممکن را به کاربران خود ارائه دهد ، سایت ها را با درگیری شدید در صفحات نتایج موتور جستجو روبرو خواهد کرد.

 

کلمه ای در مورد واقعی بودن "گزاف گویی" در سئو

"گزاف گویی" زمانی اتفاق می افتد که کاربر در صفحه ای قرار می گیرد و سپس بدون هیچ تعامل دیگری خارج می شود. زمان صرف شده در صفحه بی ربط است - آنچه مهم است این است که کاربر با مراجعه به آن صفحه و فقط آن صفحه ، یک تعامل واحد در سایت شما انجام داده است.

 

این بدان معناست که نرخ پرش بالا لزوماً چیز بدی نیست ، به همین دلیل است که احتمالاً به عنوان بخشی رسمی از الگوریتم Google اعلام نشده است - جدا از آن یک شاخص غیر قابل اعتماد است. به عنوان مثال ، اگر کاربری در جستجوی پاسخ س questionال خاصی در سایت شما قرار بگیرد و سپس به دلیل اینکه آنچه را که برایش آمده است بدست آورد ، به کاربر منتقل می شود که چیز خوبی است. و آنچه برای کاربر خوب است ، برای Google خوب است.

الف) خواندن پست های خود را آسان کنید

تا به حال عبارت "قالب بندی محتوای وب" را شنیده اید؟ برای اینکه در افزایش رتبه های ارگانیک خود شانس داشته باشیم ، باید آن را یک گام جلوتر برداریم و محتوا را برای قابلیت خوانایی بهینه کنیم.

 

بنابراین چگونه پست های خود را برای خوانایی بهینه می کنید؟ نکات قالب بندی زیر می تواند به افزایش خوانایی محتوای شما کمک کند:

 

نوشتن محتوای با کیفیت: اول از همه ، اگر نوشتن شما در حد مطلوبی نیست ، وقت خود را با نگرانی در مورد هر یک از نکات زیر تلف می کنید. قالب بندی مهم است ، اما ایده های عالی ، تحویل جذاب و دستور زبان و هجی بدون خطا نیز اهمیت دارد.

پاراگراف های کوتاه تر: به طور کلی ، هر پاراگراف را به 3-4 جمله محدود کنید. در صورت لزوم می توانید از پاراگرافهای یک جمله استفاده کنید ، اما از آنها کم استفاده کنید در غیر این صورت پست شما مانند لیست مواد غذایی به نظر می رسد. پاراگراف گروهی از جملات مرتبط است که از یک ایده اصلی پشتیبانی می کند ، بنابراین اگر یک پاراگراف را تقسیم کنید ، ایده شما می تواند چندپاره شود و نقطه شما از بین برود.

طول جمله های مخلوط: به سختی می توان جملات طولانی را در رایانه یا دستگاه تلفن همراه دنبال کرد ، اما در صورت استفاده کم ، می تواند به خوبی کار کند - مخصوصاً وقتی با جملات کوتاهتر مخلوط شود. در اینجا یک مثال خارق العاده از چگونگی تنوع ساختار جملات برای خوانایی مطلوب آورده شده است:





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: